اهمیت دسترسی آسان در طراحی سایت
نوشته شده توسط : علی کمانکش

زمانی که شما تصمیم میگیرید تا یک وبسایت داشته باشید اولین مواردی که به ذهنتان می آید مصلما مهم ترین موارد در طراحی سایت هستند که یکی از آنها دسترسی آسان کاربر به بخش های مختلف سایت می باشد. این موضوع بسیار اهمیت دارد چون باعث نگهداشتن کاربر در سایت می شود. در این مقاله می خواهیم درباره اهمیت دسترسی آسان در طراحی سایت با شما صحبت کنیم ، لطفا تا پایان این مقال ما را دنبال کنید.

منو ها و دسته بندی مطالب

یکی از وظیفه های شما به عنوان یک مدیر سایت این است که منو ها را در طراحی سایت طوری بسازید که سردرگم کننده نباشند بلکه راهنمای کاربران سایت باشند. این امر باعث ایجاد احساس خوب کاربر در سایت شما می شود و مطمئن باشید در آینده ای نزدیک به سایت شما برمی گردند. امروزه نیز با پیشرفت بشر در طراحی سایت منو هایی طراحی شده اند که همراه شما به پایین می آیند مثل منو های همین سایت (tbgroups.ir).

طراحی سایت حرفه ای

متحوای سایت

ارتباط شما (مدیر سایت) با مشتری تان محتوا های سایتتان می باشد نه چیز دیگری. تولید محتوا در طراحی سایت آنقدر نقش بسزایی دارد که نمی توان گفت. شما اگر مطالبی را که مشکل کاربران شرا حل می کند بگذارید یقین داشته باشید موفق خواهید شد. خوب برگردیم سر بحث اصلی : مطالب در سایت هم مانند منو ها باید طوری باشد که برای مثال اگر یک نفر که تخصصی در زمینه مطالب آن سایت نداشت هم بتواند مطالب را بفهمد. یا مطالب آنقدر زیاد و بدون عکس نباشد که بازدید کننده از سایت شما خسته شود. با رعایت این نکات می توانید طراحی سایت بهتری داشته باشید. موفق باشید!

 

طراحی سایت های خود را به ما بسپارید.طراحی سایت ترنم باران





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: